donderdag 9 maart 2017

What,s in a name??

Hallo lieve dierenvrienden,

Werd onlangs geattendeerd  door Ineke Jongeleen over het feit dat mijn naam regelmatig weerklonk in de Refugio..
Wat bleek, er is een te adopteren hondje naar mij vernoemd!
Op zich zou je zeggen, so what, ware het niet dat mijn naam bijna niet voorkomt, ja, alleen binnen mijn familie.
Was voor 15 jaar terug dan ook erg verbaasd toen ik in Apeldoorn ineens een bord in de tuin zag staan met mijn naam erop, Restaurant Tieske, viel nog net niet uit de auto van verbazing!
Daarna kwam ik  nog een keer mijn naam tegen in het tijdschrift Landleven, daar stond een Duitse Staander in, ook genoemd Tieske.
Maar het feit dat er nu een hondje in de Refugio naar mij genoemd is, overtreft alles.
Daarbij, grappig ook, de karakterbeschrijving van het hondje komt wel errug sterk overeen met die van mij haha.
Heb Fabienne natuurlijk direct een mailtje gestuurd over het feit dat ik me zeer vereerd voel.
En mijn schoenen, die kunnen allemaal weggemikt, want loop er nu toch constant naast vanwege ijdelheid!
Lieve groeten van mij, Joey, Jody en Marie-Sol.

Tieske Nieland.


TIESKE


Geen opmerkingen:

Een reactie posten