maandag 15 mei 2017

Niet altijd aanbeden........ (geschreven in de teckelvorm, maar Bobby, ACE Sulivan was partner in crime)

Mijn personeel aanbidt mij, draagt me op handen, ik krijg veel knuffels, lekkere wandelingen en ze houden me warm in bed, ik heet niet voor niets “dear Queen Zen”
Maar vorige week heb ik het een beetje verkl**t

In de boom achter in de tuin zat een merelnestje waar steeds piepgeluidjes uitkwamen als moeder merel aan kwam vliegen
Die merels tobben heel wat af om van die eitjes vliegende vogeltjes te maken

Op zich was dat al héél interessant, ik heb het met uitgestrekte nek van onderaf gevolgd
Soms toch jammer die kleine pootjes, die zijn handig om mee te graven maar nu was ik toch liever een Ierse Wolfshond of een giraf

We gingen een aantal dagen naar Zeeland op vakantie en de baasjes hoopten dat de vogels gevlogen waren als we weer thuis kwamen
Weer thuis werd het tuintje geïnspecteerd en vogelvrij verklaard, het personeel ging wasjes draaien en opruimen

Tja, het personeel heeft nou eenmaal geen teckel instinkt, maar ik, Queen Zen, vond er nog 2 en die heb ik samen met Bobby een kopje kleiner gemaakt
Ze waren niet blij.........

met mij! 



1 opmerking:

  1. En zie ze daar nu zitten! Je zou ze verdorie zo de absolutie zonder biecht geven! Ik denk dat ze "onschuldig" zullen pleiten!

    BeantwoordenVerwijderen