zaterdag 10 juni 2017

ACE Yazmin nu Yazzie.

6 Jaar geleden kreeg ik een mail dat Yazzie herplaatst moest worden ivm verlatingsangst.
Mijn man is altijd thuis dus vroeg hem of dat kleine hondje niet hier mocht komen omdat hij daarvoor ook al een keer vanwege hetzelfde feit was teruggekomen.Gelukkig vond mijn man het goed en wij snel alles geregeld en haar in België opgehaald. Wat een lieverd is ze, vraagt niet om aandacht, liep altijd dapper mee bij het uitlaten en deed haar ding.
Nu wordt ze echt oud 16 jaar al weer en ze is nu dement, ziet heel slecht en heeft al sinds ze hier is harttabletjes. Het dagelijkse wandelingetje werd haar teveel, het laatste stukje was echt een opgave voor haar. Gelukkig had ik vorig jaar een wandelwagentje kunnen kopen en nu dus gebruiken.
Ze zit er in alsof ze niets anders gewend is 😃. Ik laat haar er 2 keer uit om een plasje te doen en wat te snuffelen en verder zit ze lekker rond te kijken.
Zo kan ze toch iedere keer mee en genieten van het mooie weer en het gras onder haar pootjes.

Ineke Jongeleen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten