maandag 12 juni 2017

Ana nu Pepa

Alweer 1 jaar geleden mocht ik mij voor het eerst jouw baasje noemen. Wat een voorrecht is dat gebleken. Want jij bent een fantastisch hondje, lieve Pepa. Vanaf dag 1 wilde je echt voor mij werken en alles doen om mij voor je te winnen. Maar daar was zo weinig voor nodig lieverd. Wij waren al meteen een fantastisch team. We zijn altijd samen: thuis, op het werk of onderweg.
Je bent waaks als het moet, braaf als het kan en altijd gehoorzaam. Je hebt zelfs mijn nieuwe vriend zonder problemen geaccepteerd. Ik hoop dat we heel lang samen door het leven mogen wandelen!
 
En aan alle mensen die het nog een beetje eng vinden om een hondje uit het buitenland in hun leven te halen: het is even een uitdaging, want ze hebben vaak een ‘rugzakje’, maar wat een prachtige beloning krijg je daarvoor terug. Dank ACE voor dit mooie hondje en de ondersteuning die ik kreeg bij de adoptie.
 
Groetjes,

Ronic Weijenberg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten