vrijdag 16 juni 2017

Katio nu Fons

Fons gaat geweldig. Heeft geen aanpassingsproblemen en is een vrolijk aanhankelijk, stoer mannetje. Hij luistert heel goed en is door zijn vorige vrouwtje perfect opgevoed. Wel met slaag denk ik want bij correctie met de stem krimpt hij al helemaal in elkaar.
Met mijn eigen hond en Fons gaat het ook prima. Fons toont wel jaloers gedrag maar moet zijn plaatsje nog een beetje veroveren denk ik. Ben na ruim een week dat hij hier was met beide honden en vriendinnetje met hond op vakantie naar Frankrijk geweest. Ook dat ging prima.
Hij loopt in het bos lekker los en rent er flink op los. Wat een snelheid in zo'n klein lijfje! Water vindt hij ook heerlijk.
Hij is 3 dagen na aankomst door dierenarts gecheckt en helemaal goedgekeurd.
Conclusie, ik ben superblij met Fons en Fons volgens mij ook met ons.
groetjes,

Andrine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten