dinsdag 15 augustus 2017

Gigi Gigi

Gigi Gigi kwam op 9 april aan in Nederland. Ik moest 2x kijken voordat ik in de gaten had welke hond hij was. Hij leek totaal niet op de hond van de foto, na een grondige scheerbeurt was er weinig meer van over. Klein maar fijn, kwam hij kwispelend op mij af en de connectie was gemaakt. Totaal niet bang en vanaf dag 1 hobbelde hij achter mij aan.
Alleen de naam Gigi Gigi was een tongbreker en heb ik de naam Mowgli verzonnen en ik noem hem Mo.
Hij kon het gelijk goed vinden met mijn onlangs overleden Rottweiler Dax. Zij was zijn bodyguard en verschuilde achter haar als er een grote hond aankwam. Hij is erg makkelijk en vriendelijk naar iedereen, klein maar met een krachtig karakter, zoals de meeste kleine honden. Hij vindt het heerlijk om te rennen en spelen met andere honden, maar vindt het ook heerlijk om te luieren en bij je te liggen. Ik had het niet beter kunnen treffen.

Annette Truman




Geen opmerkingen:

Een reactie posten