zaterdag 12 augustus 2017

Sayang( bij jullie Pilly)

Hallo, Ik ben Sayang wil even laten wetenndat ik nu 1 jaar bij Mama York en de Vagebonds woon.
Het gaat heel goed met mij, ik bijt niet meer, ik heb het hier reuze naar mijn zin. Buiten vind ik nog wel een beetje eng, daardoor doe ik mijn behoefte nog niet buiten, maar volgens Mama komt het later wel goed. Ik ben hier de grootste en probeer een beetje de baas te zijn over die kleine krummels die hier rondhupsen.
Ik heb de rode stoel ingepikt en wil niet dat er iemand anders in gaat zitten/liggen.
Nu heeft Mama een witte stoel erbij gekocht en hoppa ik heb ook deze weer
ingepikt. Ik heb gevoelige darmen en mag van de DA alleen kip, eend of kalkoen
eten. Is geen straf hoor, want ik vind het lekker. We hebben het hier met elkaar
heel gezellig bij ons Mama York. Zo nu weten jullie dat het goed met mij gaat.
We gaan nu even een blokje om.  
Allemaal de groeten van Sayang en ook van Mama York en de Vagebonds.


 Onze trimster Arina Jonkers bezig is mij te trimmen.


1 opmerking: