zondag 13 augustus 2017

Toco en Spike op bezoek.

Dag iedereen!

Ik ben Lima (de beige krullebol), ik leef samen met mijn broer Faust ( bruin-witte reu) en mijn zus Mishka (de Galga).
Mijn baasje had ons verteld dat ons vriendje Spike een Spaans broertje ging krijgen en dat ze op bezoek zouden komen met hun baasjes: Ria en Ronny.
Omdat ik nogal snel overprikkeld geraakt en volgens mijn baasje dominant uit de hoek kan komen werd het mij ingepeperd om flink en lief te zijn. Ik snapte er geen jota van en wachtte gewoon vol spanning op hun bezoek.
Op een avond mogen we de auto in richting de boerderij, dat is het huisje van het paard van mijn baasje. We komen uit de auto en ik ruik direct Spike, jippie mijn vriendje is er! Maaaar... wat is die andere geur? Ineens zie ik het, een vreemde, zwarte hond die hier gewoon gezellig bij zit! Die moet ik even goed laten weten dat IK de baas ben, direct krijg ik onder mijn pootjes en moet ik aanhoren dat ik niet flink ben
😔
Blijkbaar krijg ik een tweede kans want ze komen op speeldate bij ons de volgende dag! Er hangt wat spanning in de lucht, ik kijk heeeeeeeel goed wat die kleine negro Spanjool allemaal doet. Wat een werk! Ik moet over elk plasje van hem plassen, alles goed in de gaten houden, kijken of hij niet al mijn ballen neemt, of hij wel zich gedraagt. Maar we brengen het tot een goed einde en gaan dan een paar dagen een leuke wandeling doen! Ik begin dat Toco'tje te aanvaarden.
Eergisteren was het opnieuw feest en komen ze terug spelen terwijl onze baasjes iets gaan eten, ook was Toco zijn mensenvriendin, Jocelyn er met haar man.
Ik heb, al zeg ik het zelf, mij voorbeeldig gedragen! We hebben ons super geamuseerd met de 5 honden en ik kijk uit naar de volgende keer dat we samen kunnen spelen!

En ook wil ik heel graag Ria en Ronny bedanken om een vriendje van ons een kans te geven! Naarmate ik hoorde van mijn baasje zat hij al een tijdje in het asiel... Hoe goed ze ook voor je zorgen er kan niets aan een eigen thuis en ik kan het weten!

Pootje,
Lima
🐾

Wil je de foto's bekijken, klik dan hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten