woensdag 27 september 2017

Onze Benjamin,...nooit nog een kanjer als jou...

Onze Benjamin,

Sinds vanmorgen hebben je moeten laten gaan, mijn lieve Ben, het ging niet meer, je werd net 14, 5 jaar oud,…
Je had sinds je een jaar was Leishmania, een hartprobleem, maar jou lust om te leven, te leiden, was sterker dat wat ook, ..
Mijn zo geliefde zachte lieverd,….
De jaren samen zijn voorbij gevlogen, jij was al die jaren onze meest geweldige, unieke, bijzondere Alfa …een geboren leider,….
Hoeveel foster hondjes jij een gerust gevoel, een goede leiding gaf in ons huis is ontelbaar, jij was zo een bijzondere schat,..
We begrepen elkaar met een eenvoudige blik, woorden waren er niet nodig, je was onze leider, onze door en door goede en brave heerlijke Ben,..altijd oprecht en eerlijk tegenover elk van hen,…wie ook thuis in foster kwam, jij regelde het zo intens mooi,…
We hebben zoveel samen mee gemaakt, altijd aan mijn zijde, op jou eenvoudige gewone manier,
Jou leven begon triest in de handen van een drugverslaafde, daar hebben we jou gered, en je bent nooit meer weg gegaan, het was liefde op het eerste gezicht,…wat is het leeg zonder jou Ben, wat missen we je, wat is het leven zonder jou zo verschrikkelijk anders,..
Trots ben ik op jou, trots dat wij jou in ons midden hadden, zovele jaren, een geschenk uit de hemel dat een leven lang duren zal, 
Je was een voorbeeld voor velen, zo geliefd en nu zo ver weg, maar altijd, altijd in ons hart,…rust zacht mijn zo geliefde beer,….
Een speciaal plaatsje in ons hart,….



Geen opmerkingen:

Een reactie posten