zondag 15 oktober 2017

Een Cockertje,... Ercko, aan de poort vast gebonden,...

Hij was aan de deur vast gebonden, zijn hele lijfje in de klitten, droeg een geur met zich mee om U tegen te zeggen,... Zijn lieve kopje doet je gelijk smelten, zeker als je een zwak hebt voor Cockers en dat heb ik zeker,... Mijn hele leven al heb ik Cockers, onze Max is nu 17 jaar geworden,... Een Cocker in hart en nieren,... Het allereerste geschenk dat ik destijds van Dirk kreeg was een rode Cocker,... Mijn liefde voor hen is altijd gebleven,... Dus Ercko is nu bij ons, een lieve Cocker van 7 jaar oud, een goed karakter, een beestje dat het een en ander heeft meegemaakt,... Zijn vacht, daar zijn we mee begonnen, onvoorstelbaar wat een ellende, wat moet dat hondje zich rot gevoeld hebben,... Zijn oortjes zijn hierdoor ook zwaar ontstoken en ook zijn pootjes waren helemaal ontstoken door de verstikkende vacht eromheen. Deze lieverd moet zeker bij een Cocker vriend terecht komen waar hij nog enkele jaartjes gelukkig mag worden,... Zijn lieve karakter heeft hij zeker al mee,...








2 opmerkingen: