donderdag 12 oktober 2017

Jo, 2 handen op een buik met Harry.

Hallo lieve dierenvrienden,
Tot mijn groot verdriet is  mijn lieve vriend Harry onlangs overleden…
Harry, die stapelgek was met mijn Cockerbende en omgekeerd…
Harry was praktisch de enige die toendertijds  achter mijn beslissing stond om een hondje uit Spanje, via Ace te adopteren ..
Door de jaren heen heb ik afscheid moeten nemen van Jordy en James, mijn Cockertjes uit Spanje en voordien  Jimmy en Joortje… maar ,we konden het verdriet van het verlies om de hondjes gelukkig altijd delen…
Echter, Harry had vanaf dag 1 een zeer sterke band met Jo, mijn oudste Cockertje, echter.. zonder Marie-Sol en Jody daarbij tekort te doen ..Hoe vaak heeft hij niet het speeltje van Jody weggegooid, en als het mooi ging, even in een  grote teil water, met als gevolg dat ik het huis nog net niet blank had staan als Jody weer in huis kwam om zich uit te schudden..en Marie-Sol was volgens hem geen meisje, nee.. een dametje..
Jo had echter voor anderhalf jaar terug direct al in de gaten dat Harry ziek was, hing de laatste tijd aan hem als een klit, zat vaak op de uitkijk wanneer zijn pappie kwam..
Op de dag van Harry van zijn overlijden heeft Jo alleen maar zitten  huilen, was in diarree en overgeven, ondanks dat Harry en ik niet onder 1 dak woonden, maar Jo, de schat heeft het gewoon aan voelen komen…
Jo is  nu weer rustig, in die zin, zit niet meer op de uitkijk, maar wat heeft Jo het in de gaten gehad..
Harry heeft Jo vanaf dag 1,  Jo met de Banjo genoemd, dus die houden we erin..
De helaas onduidelijke foto, maar toch… is van 2010, Harry en Jo, 2 handen op 1 buik.

Lieve groeten van Jo, Jody, Marie-Sol en Tieske.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten