zondag 12 november 2017

Een berichtje van Sayang uit Haarlem.

Hallo Lieve ACE-Mensen,
Hier weer even een berichtje van Sayang uit Haarlem.
Ik woon nu een jaar in Huize Vagebonds en het gaat
prima met mij. Bijten of Agressief gedrag, heb ik geen zin meer in,
kost me alleen maar veel energie en Mama is daar blij mee.
Ik zit graag bij Mama op schoot of op de rugleuning en steun
gezellig met mijn koppie op mama’s hoofd. Die kleine kaboutertjes die
hier rondhupsen kunnen toch niet op de rugleuning springen, dus ik ben
hier de grote baas. Ik ben dol op eten en laat Mama’s steeds weten,
wanneer het tijd is voor een snackje. Buiten mijn behoefte doen lukt nog niet,
maar doe het hier thuis liever in de bak. Ik ga wel mee naar buiten, maar ben
dolblij als we weer thuis zijn.Vuurwerk knallen vind ik eng, ga dan snel bij Mama zitten, die dan de TV aan doet en gewoon rustig is, dat heeft op mij ook weer een rustige reactie.We gaan wel met de jaarwisseling in de douche-kamperen, dan voel ik me wat veiliger en is best gezellig hoor met de hele roedel en Mama slapen we op een 2-persoons luchtbed met vachten en dekbedden en natuurlijk lekkere snacks.
Jullie zijn weer op de hoogte,volgend jaar zal ik weer wat van me laten horen, ok.
Hierbij 2 foto’s, kunnen jullie zien, dat ik wat dikker ben geworden.
Groeten en pootjes uit Huize vagebonds van Sayang en bendeleden. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten