vrijdag 10 november 2017

Gabber

Hoi vriendjes van ACE/Shin,
Ik wil even iets aan jullie vertellen, maar misschien vertel ik niets nieuws.

Maar sinds kort krijg ik nieuwe brokjes van het merk ACANA  het is de pacifica  dat is toch lekker ik kan niet goed tegen vlees en vele brokjes geprobeerd maar ik krijg overal jeuk, ze noemen dat intolerantie van div. soorten.

Deze brokjes is op basis van vis en een heleboel anderen lekkere dingen zitten erin en het is vooral heel erg goed voor mijn gewrichten, aangezien ik altijd aan het ballen ben verstap ik mij nog wel eens en dan geeft mij vrouwtje een traumeel tabletje, dat helpt ook goed, maar met deze voeding kan ik het beter opbouwen.

Ik lig ook regelmatig met gekruiste pootjes want mijn vrouwtje haar droom is een huisje met een grote tuin om nog meer hondjes te kunnen helpen en opvangen.
Wij wachten op een erfenis of een lot uit de loterij.

Wij zijn maar saampjes, weet je wat ze ook wel tegen mij zegt een groot huis met meerdere mensen en veel hondjes om voor elkaar en de hondjes te kunnen zorgen.

Nu maar afwachten wat de toekomst brengt.
Het is bijna 3 dec. dan is het twee jaar geleden dat lieve Fabienne mij uit het dodingsstation heeft gehaald.

Mijn vrouwtje en ik zijn haar iedere dag  daar zo dankbaar voor, en alle hulp die ze aan de hondjes geeft, en daarnaast alle vrijwilligers die het allemaal voor ons doen.

Hopelijk vinden snel nog een heleboel hondjes een fijn thuis.

Want wij zijn  allemaal zo lief en dankbaar.

Ik sta vast bij de zee te wachten op mijn nieuwe brokjes, wij wonen in de bossen maar mijn vrouwtje is gek van de zee en ik helemaal, ik durf er zelfs in.
Wij gaan daar af en toe heen jeepie.

Dikke knuffels van mij en mijn vrouwtje.

Pootjes Gabber
PS. ik sta maar te wachten met mijn balletje dat mijn vrouwtje eindelijk is uitgetikt




Geen opmerkingen:

Een reactie posten