dinsdag 12 december 2017

Huggo’s eerste gotchaday.

Hey! Kennen jullie mij nog? Ik ben Huggo. Op 12 december 2016 landde mijn vlucht op Zaventem. Ik ben dus vandaag precies één jaar in België.  En ik heb het hier écht naar mijn zin.
Mijn mammy en pappy noemen mij hun klein duiveltje in schaapsvacht. Dat komt omdat ik best een heel actieve deugniet ben. Ik ben van alle markten thuis. Van leibanden doorbijten tot bomen ontschorsen, van tennisbal apporteren of stuk bijten tot loopgraven aanleggen in de tuin. Ook poezen en vogels verjagen doe ik heel graag. DAT is toch wel de max. Ik ben tenslotte een Bodeguero. Een jachthond. Soms zijn de mammy en de pappy niet zo blij met mijn strapatsen hoor, dat geef ik grif toe, maar dan kijk ik eens diep in hun ogen met mijn schattige spleetoogjes. Die spleetoogjes bewaar ik speciaal voor zo’n moeilijk moment. Want daar kunnen ze écht niet aan weerstaan. En dan mag ik toch nog lekker bij hen in de sofa. Op een kussen of onder een knus dekentje. Meer vraag ik niet. Lekker relax. En dan maar knorren van gelukzaligheid.
Mijn eerste dagen in mijn nieuwe thuis was ik stik jaloers op mijn hondenzus en mijn twee hondenbroers. Concurrentie. Dit had ik niet verwacht. Maar ik heb heel vlug ondervonden dat zo’n grote roedel enkel voordelen heeft: je kan bv de eetbakjes van de anderen proberen te plunderen of verder leeg eten als er wat overschot in achter blijft, je kan hun snoepjes onder hun neus weg halen, je kan hun speelgoedjes stelen, kortom ik had vlug begrepen dat het perspectieven schept voor een fijne, hele fijne toekomst.
Dus...mij hoor je niet klagen. En vandaag word ik hier uiteraard nog eens extra vertroeteld ook. Er is er één jarig, hoera, hoera, …
Lieve groetjes van
Huggo

Hieronder nog wat foto’s met persoonlijke commentaar van mezelf

Mjam! Zo lekker die worteltjes met kippenborstfilet. 

 Flink geholpen bij het versieren van die kerstboom, vind je niet? 

Smile nu voor de foto. Een écht superstar!

Ik hou zoveel van spelen met die bal (en nog meer van die stuk te bijten!)


Ik speel ook graag met flesjes. Maakt lekker veel geluid. 


Ik snap écht niet waarom ik geen steen uit de tuin op die lederen poef mag proberen stuk bijten. 

Nog geen Kerst en gisteren al sneeuw!

Babel, kom jij? Ons mammie wacht.

Ah, daar ben je! 


Ah en daar komt Queso ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten