zaterdag 10 februari 2018

Hier een berichtje van Lucky, nu Loeki (ACE Bomba.)

In 2012 is ze naar Nederland gekomen en geadopteerd door een hele lieve mevrouw. Met veel verdriet heeft zij vanwege haar ziekte, contact op moeten nemen om voor haar alles, weer een nieuw gouden mandje te zoeken. Na contact met de Stichting heb ik contact opgenomen met de mevrouw waar Lucky ( bij haar heette ze Loeki )was. Het klikte tussen ons gelijk en na enig mailcontact ben ik haar wezen halen. Wat vond ik het moeilijk, het was haar alles en die nam ik mee........Tot aan haar overlijden contact met haar gehad en dat vond ze fijn. Lucky is een super makkelijk hondje en geniet van de zon in de tuinkamer...In gewicht is ze wel wat zwaarder geworden, ze is al 12 en dus wat minder actief. Bodequero's zijn heerlijke hondjes. Ik kan het iedereen aanraden........





Geen opmerkingen:

Een reactie posten