woensdag 7 februari 2018

Lena

Vijf jaar geleden kwam Lena bij mij terecht hier in België aan zee.
Vroeger hadden wij een hondje uit het asiel dat als 2 druppels water op Lena leek, toen ik op internet aan het kijken was voor een hondje te adopteren en ik kwam Lena tegen was ik opslag verliefd, ook doordat ze me deed denken aan mijn vorige hond Tommy.
Na de huisbezoeken werden we goed gekeurd en kon Lena bij ons komen wonen. Wat was het spannend, vol stress vertrokken we naar Zaventem om haar op te wachten, we wisten eerst niet of ze erbij zat want we vonden haar nergens, haar hoofdje klopte met de foto maar haar lijfje niet, ze had grote bruine vlekken, en wij maar zoeken waar ze was. Dan opeens keerde we terug en zagen we dat het toch Lenatje was maar met een jasje aan ( dom van ons). Ze likte heel snel aan ons hand, het voelde onmiddellijk goed aan. Eenmaal bij ons thuis voelde ze zich ook snel thuis, ze was alleen enorm bang van dingen buiten zoals de tram, mensen die snel passeerde, borstels en stofzuigers enzovoort maar dat ging snel beter, tot op de dag van vandaag heeft ze nog lichtjes die schrik als er te snel bewogen word met ons voeten als we in de zetel zitten maar dat is normaal ze draagt een verleden mee, maar ze is zo gelukkig en enorm aanhankelijk aan mij. Ze bedankt me elke dag opnieuw omdat ik haar gered heb en haar een forever home heb gegeven, en ik ben nog steeds zeer gelukkig dat ik haar bij mij heb.
Veel groetjes van ons!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten